23. mai 2011

Ukas foto (21)

Sofie skriver om ukas foto:
"Jeg syntes det beste bildet mitt i denne omgangen var bildet av min bror. Her er hva jeg skrev om fotografiet:
Bilde #10, kategori: illustrasjon, uredigert: Jeg tok dette bildet da jeg og min bror gikk en tur rundt Tungenes utenfor Stavanger. Jeg elsker komposisjonen; stråene er lave, men høyere enn broren min, og den ruvende blå himmelen, som riktignok tar opp mesteparten av bildet, men ikke for mye oppmerksomhet. Fargene er sommerlige, og det ser nesten ut som en reklame for en frokostblanding, om det ikke hadde vært for min brors mørke klær og patchen med "hatebreed" på. Dette gir likevel det lille ekstra til bildet, og plasseringen av min bror er godt innenfor det gyldne snitt. Det er rett og slett godt å se på.
Grunnen til at jeg valgte det som mitt beste bilde var at det hadde noe ekstra. Jeg er selvsagt fornøyd med de andre bildene også, men dette var helst spesielt. Kanskje det var "hatebreed"-patchen som gjorde det. Det kan også være at bildet er veldig personlig for meg og vekker noen gode følelser. Uansett hva årsaken for min tilfredshet med dette bildet er, er det det jeg har valgt som mitt beste bilde."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar